27 Nisan 2013 Cumartesi

TIRNAK SÜSLEME Devam

Merhabalar
Süslü kokoş olmak pek cazip gelmese de sanırım ben o sınırdayım seviyorum süslenmeyi ve süslü şeyleri diyerek ruhumda ki tüylü ve payetli kalbi göstermiş oldum.:)) Ne zormuş bu tırnak süslemeleri, normal bir ojeyi sürerken ve sonrasın da  "ne zaman kuruyacak bu"diye sinir olan ben, 2 gündür yayınladığım resimlere bakıp tırnak süsleme aşkına geldim. Ama kolaymış ya :(( desem de inanmayın ciddi bir emek ve zaman istiyor bu tarz şeyler,emek veririm ama zaman zor 24 saat bile yetmezken, günler 30 saat olsa keşke diyen biri olarak bana göre değil :)) en iyisi mi  kabiliyetli manikürcü bulup profesyonel birine yaptırmak. Şimdi gelelim benim yaptığım maniküre bunların yanın da bir hayli vasat oldu ama idare eder gibi...  Düzgün yapabilmek  için yapıştırıcı(selobant) kullandım.
nail art,tırnak süsleme
nail art,tırnak süsleme
nail art,tırnak süsleme
nail art,tırnak süsleme
nail art,tırnak süsleme
nail art,tırnak süsleme
nail art,tırnak süsleme
nail art,tırnak süsleme
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.