5 Nisan 2013 Cuma

Mint yeşili kombin

Her yazının başında ve sonunda mutlaka bir mint yeşili, bir sarı, yada lila var anladık bu yıl moda, trend ve sağır sultan bile duydu. Sağır sultan duydu da bir mağzaya giren her hangi bir bayan da bunu gördü heralde yada ben sıkılmışım. İlla bir sonuç çıkarıcam sonuç çıkarıyorum da bir de sonuç beni uyandırsa fena olmaz. Bir fikrim var bu çıkardığımız sonuçlara hayatı devam ettirirken aynı şeyleri yaşamamak için alarm mı taktırsam en baskınından ohoo ben yine aldım başımı gidiyorum alarm değil komyon kornası çalsa yanımda ben yine ben olur yine aynı şeyi yaparım. Allahım art niyetsiz, dedikodusuz, yüreği temiz insanlarla karşılaştırır inşallah hepimizi ki, benim gibi hep hatalı taraf olduğunu düşünüp alarm gibi saçma şeylerle uğraşmazsınız. :))
Kombin Markalar: Elbise küpe ve ayakkabı forever New, bileklik ipekyol, çanta indirimde nine west, göz farı ve ruj C.dior( mütiş bir renk cümbüşü illaki de mint yeşili ve turuncu)
C.Dior'un göz farının içindeki mint yeşili, turuncu, gök mavisi ve gri tüm renkleri kullan dercesine duruyor ben çok beğendim ve ilk fırsatta mutlaka alıcam. Ayrıca elbisede zaten nil yeşili huzur veriyor bakarken bile...
Kendime çok güldüm başta söylediklerimi şimdi yazının sonunda ben yapmışım buyrun mint yeşili :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.