5 Mayıs 2013 Pazar

Mis Kokulu Parfümlerim ve Saç parfümü


Merhabalar hanımlar 
Bu yazımda kaldığım yerden devam ediyorum. Yeni aldığım chanel chance, uzun süredir kullandığım saç parfümünden ve nerdeyse günlük kullandığım iki sabit parfümünden bahsedeceğim.
Dior miss cherie: Pembe şişesi edt, turuncu şişesi ise edp olan bu parfüm kalıcılık da bir çok marka ile yarışır. İlk kullandığınızda ağırlıkta çilek şurubu kokusu gelen ki vanilyadan sonra en sevmediğim kokulardan biri,  açıldıktan sonra daha şekerli yada karamel kokuya dönüşüyor. En temel ve güzel özelliği kalıcı olması kullandığınız kıyafetlerinizden 2 hafta sonra bile kokusunu alabilirsiniz. Çok tercihim olmadığı için çilek kokusu bir kenarda sıra bekleyen parfümlerimden biri...
Burberry bayan parfümü: Günlük kullanabileceğiniz fiyat açısından da uygun sade ve şehvetli güzel bir koku. Burberry bayan şeftali,kayısı,frenk üzümü ve kadife çiçeği esansları içeriyor. Genel de gündüzleri özel bir yere gideceksem tercih ediyorum hem güzel ve kendine has bir kokusu var hemde sade bir koku tavsiye edilir.Yeni aldım ama gördüğünüz üzere çok kullanıyorum çabuk biteceklerden biri oldu.( chanel chace nin yanında)
Calvın klein euphoria: Yine elbette ki parfüm ama femme serisi edt olarak satılıyor buna dikkat edin çünkü femme olanlar fiyat açısından daha uygun ve bu kadar etkileyici değil. Calvın kleın euphoia en sevdiğim ve vazgeçilmezim  ama burberry body gönlümde onun tahtına aday olmuş durumda.
Ne denilebilir ki etkileyici seksi ve egzotik meyvelerin kokularını içeren fark yaratacağınız bir koku. Ne yazık ki son demlerini yaşıyor bitecek diye korktuğumdan az az kullanıyorum o bile yetiyor.












Chanel chance: Etkileyici ve romantik bir kokuya sahip yani bir kere sıkmanız yeterli tüm gün boyunca çevrenizdekilere kendini farkettiren sayılı parfümlerden biri.Tabi bunda yine parfüm olmasının da büyük bir rolü var.  İçeriğinde Vanilya, beyaz misk, iris özü, yasemin, sedir, sümbül, amber patchuli, fresh vetiver ve gülün enfes birleşimi olan hem baharat hem çiçek kokulu ağır parfümlerden. Ben 100 ml bir şişe bitirdim ve uzun sürede kullandım. Etkileyici ve yoğun bir koku istiyorsanız rahatlıkla tercih edebilirsiniz. 
Chanel coco hair mıst: Saçlarınıza parfüm sıkmayı seviyorsanız bu saç parfümü tam da size göre. Şişenin küçük olduğuna kanmayın oldukça başarılı ve kalıcı bir kokusu var ta ki siz yıkayana kadar kalabiliyor. Saç parfümü olsa da yine de kullanırken sadece saç uçlarına kullanıyorum ve direk saçlarıma değilde  elime sıkıp sürüyorum. Zaten çok fazla kullanılan bir ürün değil bir kere aldınız mı uzunca bir süre kullanırsınız. Saç parfümü yerine hanımlar duyduğum kadarıyla menekşe yağı kullanıyorlarmış. Denemedim ama sonuçta yağ sadece saç uçlarına sürülse bir zararı olmaz sanırım tabi saçlarınız çok yağlı değilse. Saç parfümü yine chanel coco mademoıselle gibi kokuyor her hangi bir farklılık yok. Bu saç parfümüde uzun zamandır son günlerini yaşayan parfümlerden biri...
coco saç parfümü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.