1 Mayıs 2013 Çarşamba

Kolay Çilekli Pasta

Merhabalar...
Dün yine farklı bir pasta tarifi buldum, kendimce malzemeleri ekledim çıkardım kolay yapılan ve de çok şık bir pasta yaptım. Bu kolay pastanın tarifini ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım. Bu tarifle alakası nedir diyeceksiniz? Kolay çilekli pastayı bahsettiğim tariften kalan pasta parçaları ile değerlendirdim :) Kolay çilekli pastayı yaparken artan pasta kırıntılarını, çilek,çilek püresi birazda puding ve portakal kabukları ile süsledim. Diğer tariften artan parçaları bir gün sonra kullanmak için saklama kabında muhafaza edip bu kolay çilekli pastayı çocuklarımla birlikte keyifle yaptık. Kolay çilekli pastayı zamandan tasarruf etmek için hazır satılan kekleri parçalayarak da yapabilirsiniz.
çilekli kolay pasta

Kolay çilekli Pasta malzemeleri

Malzemelerin tam ölçülerini veremeyeceğim evde olduğu kadar kullandım ki zaten tane olarak yapılıyor yettiği kadar kullanırsınız.
kolay çilekli pastanın 1 tanesi için:
Kek parçaları 
1 yemek kaşığı süt
3 çilek
portakal rendesi
taze nane
1 çay kaşığı pudra şekeri
1 fincan

Kolay çilekli Pastanın Tarifi:
2 tane çileği pudra şekeri ile çatal ile ezdim çok yapacaksanız doğrayıcı da şekerle çekebilirsiniz.
Kalan çileğin yarısını resimdeki gibi fincanın tabanına yerleştirdim,üstüne çilek püresini döktüm.
Kek parçalarını (kırıntı şeklinde) süt ile hafif ıslattım ve pürenin üstüne de bastırarak yerleştirdim. 
Kalan yarım çileği kekin üstüne koyup bir kat daha kek koyup en son üstüne 1 yemek kaşığı kadar puding veya krem şanti koyun.
Buzdolabında 15 dakika kadar dinlendirin ve servis yapacağınız tabağa ters çevirip süsleyin.
Afiyetler Olsun.
çilekli kolay pasta




2 yorum:

  1. Pratik bir pasta tarifi olmuş hazır keklerlede yapılabilir.

    YanıtlaSil
  2. Yapabilirsiniz tabiki hemde çilekli kek daha çok çıkar

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.