17 Mart 2014 Pazartesi

Magnolia Tatlısı ve Muzlu Puding Tarifi

Puding magnolia tatlısı
Merhabalar
Magnolia Tatlısını bilenler bilir ama ben bilmeyenler için kısaca anlatmaya çalışacağım. 
İlk yediğimde ki tepkimle başlamalıyım sanırım. Bildiğiniz pudingli bisküvi tatlısı var ya lezzeti tam da o işte! Pudingli bisküvi tatlısından farkı magnolia tatlısında daha fazla görsellik ile mevyelerin olması. Bir diğer bana göre artı özelliği ise pudingin ev yapımı olmasıdır. Magnolia sayesinde evde nasıl puding yapılır öğrendim. Benim gibi hep hazıra alışmış olanlar bu tatlının sayesinde belki pudingi evde yapmayı denerler. Söylemeden geçemeyeceğim gerçekten ev yapımı puding daha lezzetli oluyor. 
Cook shop dan yemiş olanlar lezzetini ve bu şekilde sunulmadığını bilirler. Genelde daha şık görünsün diye hanımlar bu haliyle sunum yapmışlar. Bende bir kaç siteyi gezdikten sonra öğrendim ki New York ta magnolia pastanesi varmış ve orada da magnolia tatlısını aynı bu şekilde sunuluyormuş.
Ben magnolia tatlısını çok beğendim umarım sizlerde beğenirsiniz. 
Küçük ipuçları vermem gerekirse; bisküvi olarak cici bebe kullanmanız ve pudingi pişirdikten sonra sık sık karıştırarak soğutmanız.
Evde burçak ve klasik bisküvilerden vardı hepsinide denedim en yakışanı cici bebe oldu. Pudingi yaparken de yarım muzu püre yapıp karıştırdım muzlu puding lezzetinde oldu. 

Magnolia tatlısı malzemeleri:

3 su bardağı süt
2 yumurta sarısı
2 yemek kaşığı nişasta
2 yemek kaşığı un
6 yemek kaşığı şeker
1 paket vanilya 
1 paket krema(200ml)
50 gr tereyağ( tuzsuz)
Muz yada çilek 
 Cici bebe

Magnolia tatlısı tarifi:

• Sütten bir fincan ayırın kalan sütü,şekeri ve unu tencereye alın. Orta ateşte şekerler eriyene kadar karıştırın.
•Fincana aldığımız sütün içine nişastayı ilave edip karıştırın. Bu karışımı tencereye yavaş yavaş ilave edin. Amaç nişastanın topaklanmaması.
•Hemen ardından karıştırarak yumurtayı ve vanilyayı ilave edin.
• Kaynamaya başlayınca 3-4 dakika daha ocakta bekletip soğumaya bırakın. Soğurken sık sık karıştırın.
•Pudingi ocaktan aldıktan hemen sonra tereyağını ilave edip karıştırın. Puding iyice soğuduktan sonra da kremasını ilave edin.
•Puding soğurken,her hangi bir öğütücü ile cici bebeleri çekin yada poşete koyup bardakla ezin. 
•Pudingin içine arzu ederseniz yarım muzu püre haline getirip karıştırabilirsiniz.
•İsterseniz bir bardakta yada tabakta  önce cici bebeyi sırasıyla pudingi ve muzu şeklinde yerleştirip servis yapabilirsiniz. Burdan sonrası tamamiyle sizin yaratıcılığınıza kalmış.
Magnolia tatlınız hazır afiyet bal şeker olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.