21 Ocak 2014 Salı

Yufkalı Sosis Sarma


yufkalı sosis sarma
Blogumu ihmal etmenin endişesiyle bu gün bir hayli tarif yazdım. Sanırım bu basit ve kolay sunumu kısaca anlatmadan geçemeyeceğim.
Özel kahvaltı sofralarınıza, çocuklara,kanepelerin yanına  ikramlık bilinen ve sevilen bir sunum. Benim özellikle çocuklarım için önceden yapıp buzluğa attığım basit bir tarif. Bu sosis sarmalarını işimiz gereği yapılan fuarda gelen müşterilerimize atıştırmalık olarak ikram etmek için hazırladım.Bunun yanında kolay çikolata toplar tık tık ve kanepelerde tık tıkyaptık.
Sosis sarmalarını yaparken tek dikkat edilecek nokta sıkı sarmanız ve aralarını su ile ıslatmanız.

Yufkalı Sosis Sarma:

1 paket sosisten bir hayli çıktığı için çok bereketli oluyor. Bir yufkaya 2 tane sosis kafi geliyor. Yaklaşık bir yufkadan dilimlere göre yufkalı sarmadan 10-15 arasında çıkar.
Yufkayı tezgaha açın üzerine fırça ile suyu yayın. İkiye katlayın ve üzerine yine suyu sürün tekrar eşit şekilde ikiye katlayın. Dairenin dörtde biri olacak şekle gelecektir. içine sosisleri yerleştirin ve kıvırın. Yağda kızartıp servis yapabilirsiniz.
Afiyet Bal Şeker olsun...

1 yorum:

  1. Evet canım bayağıdır tarif girmiyordun çok iyi oldu gelip bakıp dönüp gidiyordum böyle güzel tariflerini görmek çok güzel.Ben çok severim hep aklımdadır yufkalı sosis ypmak ama nedense hiç yapmak nasip olmadı inşaAllah bir ara yaparım,afiyetler olsun sevgi ile kal..

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.