21 Ocak 2014 Salı

Kanepeler


kanepe tarifi
Küçük ikramlık kanepeler evde kolaylıkla elinizin altında ki malzemelerle hazırlayabileceğiniz bir sunum. O yüzden fazla söz kalabalığı yapmaya gerek yok. Ben bunları fuar tarzı iş için olan etkinlikte müşterilere ufak atıştırmalıklar olsun diye yapmıştım. Kanepelerle birlikte kolay çikolata toplarını, yufkalı sosisli sarmaları yaptım ve daha önce paylaşmıştım. Küçük çaplı iş toplantılarında, açılışlarda, kokteyiller de yada fuarlar da pratik atıştırmalık ikramlar yapabilirsiniz.

Kanepeler Malzemeleri:

Krem peynir, salatalık,domates, yeşil zeytin,siyah zeytin
Muhammara, patates püresi,nane yaprağı

Kanepeleri arzunuza göre süsleyebilirsiniz. Ben pek özenemedim çok fazla yaptığımız için, eminim sizler daha güzel şeyler çıkaracaksınızdır. 
Patates püresi için yine benim sayfamda tepsi köftesi tarifinden tık tık yararalanabilirsiniz.
Muhammara için ise yine muhammara tık tık tarifimden yararlanabilirsiniz.
Kanepelerin altına bildiğimiz tost ekmeklerini dörtde bölüp kullandım. Arzu ederseniz bunu küçük poğaçaları ikiye bölüp de kullanabilirsiniz.

2 yorum:

  1. sayfanızı beğenerek ızlıyorum ama yazılar okadar soluk renklıkı gerçekten zorlanıyorum bırazdaha canlı renkler sanırım daha güzel yapar sayfanızı

    YanıtlaSil
  2. Kanapelerin çok güzel şık duruyor ellerine sağlık canımm.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.