4 Haziran 2013 Salı

Çelişim sonlandı

Merhabalar arkadaşlar
Çekilişime katılan herkese teşekkürler ben bu kadar ilgi olacağını tahmin bile etmiyordum. Bir de bu çekiliş bende alışkanlık yapacak buna emin oldum. Yeni arkadaşlıklar edindim farklı blog yazarları ile tanıştım yani kısacası ben amacıma ulaştım. ilk defa çekiliş yaptığım için bu çekilişimde bir şeyi farkettim ve göz ardı ettim bu seferlik. Zaten tekrar bir çekiliş yapacak olursam bu şekilde katılımları kabul etmeyeceğim. Malum gönderileri tek tek bakıyorum ve yazıyorum. Beni takibe alan gerçek kişilerin ve yazarların bloglarını bende takibe aldım. Bu takibe almalarım sırasında hemde random için kişileri sıraladım. Bazı arkadaşlar sadece çekilişleri yayınlamak için kendilerine blog açmışlar ve kendilerine ait hiç bir yazı bulunmuyor ben yinede bu şekildeki katılımlarıda çekilişi aldım ama bu seferlik. Bir diğer konuda tek tek incelediğim sayfa linklerinde kişilerinde aslında gerçek kişiler olmadığını farkettim. Yani kısacası bazıları bu işi öğrenmiş.
Neyse çekilişimize gelelim kazanan arkadaş adsız olarak katılmıştı ama linkten ismini bulup o şekilde çekilişe yazdım ve kazanan Ebru Caglar arkadaşımız. Kendisine mail attım bana geri dönüş yaparsa önce gömlek için beden ölçüsünü öğrenip değiştirmem gerekiyorsa değiştirip daha sonra adresine göndereceğim. Şimdiden hayırlı olsun güzel günlerde kullanır inşallah ve kullandıkça beni hatırlasın...

Arkadaşlar çekilişi gece yaptım sonucu belirledim ve kazanana mail attım. Bu gün yola cıkacağım için geceden çekilişimi belirledim. Şu anda yolculuk yaptığım için fotoğrafları daha sonra yine buraya ekleyeceğim. 








7 yorum:

  1. Kazanan arkadaşa hayırlı olsun, güle güle kullansın.. güzel bir hediyeydi gerçekten.. İpekyol mağazasından geçerken gömleği gördüm üzerindeki fiyat 175 tl. idi :)
    Çekilişlerin en güzel yanı ise heyecanla bekleme ve yeni bloglarla, arkadaşlarla tanışma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gerçekten değerdi sizlerle tanışmak olmaktan çok mutluyum.

      Sil
  2. Kazanan hediyesini güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  3. Kazanan arkadaş hediyesini iyi günlerde kullansın canım .Sana da hayırlı yolculuklar diliyorum sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana ayrica tesekkur ediyorum o guzel sozlerin ve destegin icin
      Sevgiler...

      Sil
  4. bravo aux gagnants
    bonne soirée

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.