25 Mayıs 2013 Cumartesi

Little Bıg kombinleri

Merhabalar hanımlar
Kombinlere uzun bir ara vermiştim fakat bu gün mağazaları gezerken hoş şeyler takıldı gözüme,kendimce bunları kombinledim. Yine kombinde ki kullandığım ürünlerin markalarını ayrıca belirteceğim. Şalvar tarzı pantolanlar uzun zamandır bir hayli tutuldu. Yaz aylarının sıcaklarında bu şalvar tarzı pantolonlar oldukça rahat oluyor. Bence salaş ve rahat bir görüntüsü oluyor. Genelde şalvar pantolonların üstüne atlet tarzı,vücudu saran giyisiler seçiyorum ama bazı bol ve farklı tarzı olan üst gruplarda fena durmuyor. Şalvar pantolonların ağırlıkta rengarenk olmalarıda yazın favorilerinden olmasını sağlıyor. Seviyorum rahat giyinmeyi...
Kombinlerin markalarına gelelim.

Pantolon ve üst Ltb markasının
Çanta aksesuarla accessorize
Babet de ayakkabı dünyası

Pantolon ve üst Ltb
Babet ayakkabı dünyası
Bileklik assortie
Kolye, çanta ve yüzük accessorıze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.