28 Nisan 2013 Pazar

Zümrüt Yeşili Pahalı Kombin ve Çekiliş yardım İsteğim

Baharın güzel ve güneşli günlerinden bir Merhaba
Bir kaç gündür bu güzel havalardan yemeklere ara verip bahar havasına kaptırdım kendimi mağazalar sokaklar cıvıl cıvıl, insanın tüm kıyafetleri alıp ve yaz gelmeden tüm renkleri giyip kullanası geliyor. Kombine gelelim... Bu kombin pahalı bir kombin oldu ki bunu bilerek yaptım. O yüzden bu kombin ile ilgili fazla söze gerek yok sanırım sadece ayakkabı,çanta ve elbise Beymen mağazalarında var onu belirteyim.
Başka bir konuya gireceğim bu çekiliş olayı benim de ilgimi çekti hem de mantıklı geldi. Aklımda bir iki plan yaptım çekilişe koyacaklarım için fakat denemelik ürünler olmasa, dahası da var kullanılmış olmasa, bir de uygun fiyata çok ürün yerine tek ürün ve hatırı sayılır bir şey olsa daha iyi olmaz mı? Benim gibi yeni (pek yeniliğim kalmadı ama hala bir şeyler öğreniyorum blog yazma konusunda) ve hiç çekilişe katılmamış birine tecrübelerinizle yardımcı olursanız çok sevinirim. Blog çekilişleri nasıl bir süreçten geçiyor? Blog yazarının istekleri doğrultusun da yapılan yayınlar ayrı ayrı mı çekilişe katılma hakkı kazandırılıyor? Blog çekilişinin sonun da random diye bir programdan bahsediliyor nasıl bir işleyişi var randomun?  Yardımcı olursanız çok sevinirim...
Sevgiler hanımlar.

Kombin Markaları:

Jımmy choo ayakkabı yaklaşık 2000
Barbara buı elbise yaklaşık 2500
Tory Burch çanta 2500
C. Dior göz farı ve dudak parlatıcısı
Parfüm Gucci


markalı kombin,kombin markaları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.