25 Mart 2013 Pazartesi

Bahar Gelir


Kombinin markaları:
Elbise ve çanta zara, ayakkabı ve aksesuarlar İpekyol,parfüm lacost, ruj shıseıdo, allık ise chanel, göz farı clinique

Elbisenin üzerindeki çiçek motifleri ilk gördüğüm de baharı çağrıştırdı ve böyle bir kombin planladım, istediğim gibi de oldu. Ayakkabı bulmakta zorlansamda en uyumlu rengi ancak bu kadar yakaladım ama bunu daha açık bir ton turuncu ayakkabıyla düşünebilirsiniz. Bilekliğe gelince fazla yeşillerle dolu, türbe misali, olmasın diye yine turuncunun tonlarında yaptım, ama isterseniz aynı markada küpenin tonlarında bir bileklik daha var. Ne kadar resmi konuşmalar yaptığımın farkındayım ama acemiliği hala üzerimden atamadım. Bu da asıl kurmak istediğim cümleleri bin kere düşünmeme sebeb oluyor, of her neyse zamanla alışıcağız başka yolu yok. Mevzuya dönelim en sevdiğim kısım parfümler, siz ne güzel şeylersiniz ya... Lacost femme parfüm zaten benim yayınladıklarım arasında eau de toilet bulamazsınız kalıcı ve öz olması her zaman tercihimdir, sizde öyle yapın 15 20 yanılın parfüm alın toilet değil benim ki tavsiye. Lacost'un yine hafif ve ferah kokularından biri, içinde meyve ağaçlarının kokuları hakim, tamda bahar gelmişken meyve ağaçlarının kokusu sizinle olsun. Makyaj ürünleri bir hayli pahalı ürünler ama bunların tonlarında alternatif bir çok marka ve fiyatta bulabilirsiniz. Zaten benimde amacım bu kadar renkli bir kombinde hafif bir makyaj sunumuydu.
Sevgiler Umarım beğenirsiniz...


marka kombin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.