27 Mart 2013 Çarşamba

Anne Kız kombini

Merhabalar...
Anneler bilirler kızları için onlar en büyük örnektir ve hep annelerin giydiği kıyafetler, takılar ve ayakkabılar kızlarının göz hapsinde ve takibindedir. Artık annelerde kızlarıyla birlikte bazı mağzalardan aynısı olmasa da benzer motifler de kıyafetler bulabiliyorlar. Şahsen anne kızın birbirleriyle uyumlu giyinmeleri benim çok hoşuma gidiyor. Tabi anne kız kombinleri çok sık olmamak suretiyle göze hoş görünüyor. Bende koton markasının anne kız kombini yaptım bakalım beğenecek misiniz? Siyah ve beyaza renk katmak için mint yeşilini yada su yeşilini kullandım fakat renk istemezseniz krem rengi ayakkabı tonlarında, çocuk elbisesi ve aksesuarlar mevcuttu.



2 yorum:

  1. Begenmenize sevindim reklam turko...
    Biraz geç oldu ama malum acemilik var hala

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.