28 Mart 2013 Perşembe

ANNE KIZ


Kombin markaları: Kıyafetler toka, çanta ve ayakkabılar zara, aksesuarlar ipekyol,parfüm davidoff, ruj lancome,allık clinique.
Parfüm ferahlatıcı bir kokusu var, hani derler ya deniz esintisi aynen öyle, yaz akşamlarında severek kullanacağınız eskimeyen parfüm...
Rujun harika sürümü ve ışıltılı bir parlaklığı var, ayrıca dudakta yapışma hissi olmuyor. Parlatıcı rujların yapışkan hali sizi rahatsız ediyorsa bu ruju tercih edebilirsiniz.
Allık varla yok arası eğer canlı bir cilt tonunuz var ise rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ben tercih edemiyorum böyle allıkları çünkü ten rengim çok cansız daha pembemsi tonlar kullanıyorum. Böyle benim gibi ten renginizin cansızlığından şikayet ediyorsanız  ''by terry roce de rose'' krem allıklardan kullanırsanız, hem toz allığa göre daha kalıcı, hemde daha canlı görünebilirsiniz.

farklı kombinler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.