23 Şubat 2013 Cumartesi

Geleceğinizi size okutabilirim.

" Ancak korkmadığın, korku dolu olmadığın zaman birinin kendi merkezine girmesine izin verebilirsin"
Osho " kendini tanı"

Geleceğinizi size okutabilirim!!! Ama başınıza gelebilecek mucizeler yada kazaları bilemem. Şaşırdınız değil mi? Ben çok ciddiyim. İki yıl önce bunu bir yerde okumuştum, gülüp geçtim fakat bilinç altıma öyle bir yerleşmişki, hayatımın son iki yıl içinde aslında benim ellerimde benim sayemde yön bulduğunu ( bu mu anladığın demeyin bunu zaten biliyoruz ) kaderin sadece mucizelerle yada kötü kazalarla meydana çıktığını, geleceği farkında olmadan bizim yazdığımızı geç oldu ama anladım.
Şimdi konuyu açalım hep başımıza kötü bir şey geldiğinde kendimizi rahatlatmaya kader işte deriz ya yokk!! Arkadaş kader değil geçmişte bir şeyler yanlış yapılmış temeli doğru atsaydın o bina yıkılmazdı kendinde ara suçu o yükü al bi sırtına hıı almaktan kaçınıp suçlu arıyosun bulamadın hoppp kader alın yazısı yada olacağı varmış oldu der kendi yanlışlarını görmezsin. Geçmişine bir dön bak ama kendine objektif ol " o bana bunu yaptı" yada " bana böyle dedi de oldu" değil eleştirini "o" diye yapma sen yaptıklarını say kendine... Saydın mı? Hayır yapamazsın çünkü ya vaktin yok bunları rahatça düşünmeye yada o kadar doğru değilsin kendine bile itiraf edemiyorsun evet dogru insan değilsin bunu yapamıyorsan. Zaten bundan sonrasını kaybettin hiç okuma geleceğini bilemezsin artık. Geleceği kimse bilemez allahtan başka benim anlatmak istediğim aslında yaşanan hayat o an yada geçmiş aslında senin geleceğin, olacaklardan asla kaçamazsın sen hayata ne verdiysen hayatda sana onları sunacaktır. Azimli sağlam karekterli biri ne zorluk yaşarsa yaşasın emin olsunki hayat ona istediklerini altın tepside sunacak, gayret hiç bir zaman mûkafatsız kalmamıştır. Evet bu kadar eminim diğer bir karekter huysuz aynı zamanda hep en kolaydan herşeye sahip olan bu iş öyle gitmiyor hayata agustos böceği hikayesi gibi ne ekersen onu biçiyorsun şimdi herşey güzel yolunda herkes sana gıbtayla bakıyor ama yarının belli be böcek aç kalmasanda insansız kalacaksın . Asıl mesele kişiliğini al bakım ortaya ben kimim ne yapabildim bu zamana kadar eğer sağlam yaptığın( sağlamdan kastım mesela çocuk aa benim çocuğum var işte, öyle değil cocuğuna bak bakalım sana evlat olabilecek bir çocuk mu toplum tarafından dışlanacak bir çocukmu bak bakalım sor bakalım soruları) şeyler 10 u geçiyorsa senden iyisi yok ben sayıyı uydurdum tabiki kaç tane sayabildiniz çok merak ediyorum!!! Ben mi elbette sınıfta kalanlardanım. GEÇMİŞİN GELECEĞİNDİR. Sorunsuz sakin bir geçmişin varsa geleceğinden korkma tabi o mucizeler musibetler hariç. Kendi halinde yaşayan kendini bir çok şeyden soyutlamış hatta bunun bile farkında olmayan kişiler geleceklerinide öyle sakin soyut yaşıyorlar hiç bir şey değişmiyor. Geçmişi hüzün devamlı bir curcuna olan hatta bir kaç günü sakin geçse " içimde kötü bir his var kötü bir şey olacak " diyerek kendine kılıf arayan tipler merak etmeyin siz zaten müsaitsiniz kötü şeylere hislerinizi alet edip kendinizi başka boyuttanmış gibi göstermeyin, siz onu yaşıyorsunuz yaşıcaksınız bende buraya yazıyorum geçmişi farklı geleceği farklı birini gösterin. Bana fakirdi zengin oldu yada zengindi fakir oldu örnekleri göstermeyin. Zenginde kötüyü yaşar fakirde.Vesselam kara kara dertlerinizi düşünmeyin ben ne yaparım nasıl olur geleceğim demeyin hele falcı fulcu kendinelerine faydaları yok size ne yapsınlar, boş işlerle uğraşmayın "ben neydim zaten bu zamana kadar ne yaptım " sorularına cevap bulun o cevaplar ne olucağınızı size fısıldar.
GEÇMİŞİN GELECEĞİNDİR
KİŞİLİĞİN ÇOCUKLARINDIR
YAPAMADIKLARIN SENİN ZAYIFLIĞINDIR
suçlu aramayalım!!!


geleceğin sizlere neler getireceğini kendiniz bulun
Resim yazısı ekle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.