21 Şubat 2013 Perşembe

ABİYELER

  HEY!!!  ABİYELER MUHTEŞEM
OLSA DA GİYSEK DEDİĞİNİ DUYDUM :)

abiyeler

Tasarım harikaları bordo, somon, bej renklerinde abiye modelleri...  Özel gecelerimiz renklensin dimi ama 
Büyük olan somon rengi kıyafeti kendim için araştırıp bulmuştum ama bu kıyafeti yapabilecek kişiyi bulamamıştım, bende bu renkte fakat bu kadar emekli bir kıyafet olmasa da şık bir kıyafet yaptırmıştım. İçlerinde hint kıyafetine benzer beyaz bir abiye var pek dikkat çekmesede modellerin içinde diğerlerine oranla hafif kilolu bayanlar için daha uygun görünüyor.Yine payetler, çiçek formundaki kumaş parçaları, danteller ve şeritlerle bezenmiş elbiseler...
abiye
   Mor söylemeden geçemeyeceğim ne muhteşem duruyorsun.  Benim gibi sarışın bayanların kullanabileceği siyah ve beyaz dışında en çok yakışan renklerden biri... Bu yıl ve ileri ki yıllarda  trend olabilecek detaylardan biride en baştaki morda bulunan ve daha önce yayınladığım siyah abiyeler de  ten rengi kumaşa işlenmiş şeritli abiyedir. Bunu az sayıda abiye kıyafette gördüm şeritli abiyeler bence asi ve ilgi çekici eğer mezuniyet balonuza değişik bir şeyler giymeyi istiyorsanız kesinlikle böyle bir seçim yapın

abiyeler
Balık formundaki kıyafetlerin bazılarının etek uçlarında kullanılan uçuş uçuş tüyler kokoş bir havayla salınıyor.

2 yorum:

  1. Ooooo bu bloğunuzda çok güzel ve renkli cıvıl cıvıl :)

    YanıtlaSil
  2. Çok naziksiniz beğendiğinize sevindim.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.